Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kmil | użytkownik

imię i nazwiskoKamil adresKrosno zarejestrowany07.07.2008 @12:05:35 ostatnio na stronie08.08.2016 @12:37:10

Loading ██████████] 99%

Error while executing query

Zapraszam na fb na mój fanpage Leniwy design.



dzięki!

http://www.digart.pl/praca/6689988/piekno.html

http://www.digart.pl/praca/6810588/Jimi_Hendrix_.html

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9666842
digarty59 komentarze1380 posty na forum3

komputer / sprzęt
Stary

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~marcinjach    19.09.2011 @22:39:31
Dziękuje za odwiedziny
*schodowski    19.09.2011 @19:13:14
dziękuję
~superlo    19.09.2011 @10:34:40
dzieki!
~asioraszer    19.09.2011 @10:22:29
tak!! to nos!! odkryłam to już jak w paincie po prostu nalozylam dolna czesc rysunku na górną, jest za długi!! :Dpoprawie to;> ale dziekuje :D
~asioraszer    19.09.2011 @00:34:49
dziekuje bardzo, ale to raczej nie o to mi chodzicos w tej twarzy, ale trudno mi oceniac bo dostalam juz oczopląsu od gapienia się cały czas na to samo;D
~barrakuda17    19.09.2011 @00:15:23
Dzięki
~Jonquil999    18.09.2011 @12:37:41
nastała era surrealizmu jak w to wejdziesz to juz raczej nie wyjdziesz, jest wszędzie troche straszne troche piękne
~Transmiter    18.09.2011 @08:44:42
dzienki
~anabell18    17.09.2011 @16:54:45
Dzięki
~buncol1030    17.09.2011 @14:54:00
merci.... ;]
~stakost    17.09.2011 @10:10:25
Pozdrawiam
~TH3RION    17.09.2011 @09:50:17
Dzięki
_______
This deathbed is my home.
~Versatis    16.09.2011 @21:30:11
No właaa, parę domów dalej, jeden na digu 6 lat, drugi prawie 4, a dopiero nastąpiła łączność.
ostatnio edytowane: 2011-09-16 21:30:46
~Versatis    16.09.2011 @21:20:31
Yo!
~Jonquil999    06.03.2009 @22:58:11
o i pan tu tez:D
~Bazazu    16.11.2008 @12:42:32
dzięki
_______
What If God Was One Of Us...?
~evertop    16.11.2008 @12:07:03
co gosc odpier**** xD haha
bdb za tak genialna fotke :D
wstydz sie!
bedziesz sie w piekle smazyl!
poza tym reklamuj swoje prace xD bo brak zainteresowania :P
_______
Lepiej niż DZIĘKOWAĆ, skomentuj moje ZDJĘCIA
Moja strona: http://evertop.wordpress.com/ zapraszam ;]
Last FM http://www.lastfm.pl/user/czaaarny zapraszam ;]
pozdrawiam
Poprzednia strona 1 ... 7 8 9 10
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt